Wymiany i zwroty w Luka Pelli

Luka-Pelli to polski producent odzieży, który działa na rynku od wielu lat. Oferuje najlepszej jakości odzież w przystępnej cenie. Jak w razie nieudanych zakupów zwrócić lub wymienić produkt? Odpowiedzi szukaj w tekście poniżej.

Luka Pelli zwroty

Okazuje się, że zgodnie z obowiązującą Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, klienci sklepu online Luka-Pelli mają prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Trzeba jednak pamiętać o paru warunkach, które trzeba spełnić w celu skorzystania z tego prawa.

Bardzo istotne jest to, żeby towar nie był używany, zniszczony czy pozbawiony oryginalnego opakowania oraz metkowania. W takim przypadku zwrot nie zostanie przyjęty. Warto też wiedzieć o tym, że sklep Luka-Pelli oferuje wymiany towarów. W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie bądź wymianie produktu klient jest zobowiązany odesłać go wraz z dokumentem zakupu i pisemnym oświadczeniem, informującym o przyczynie zwrotu (odstąpienie od umowy zgodnie z ustawą) lub wymiany (np. z powodu chęci zamiany na inny rozmiar). Przesyłkę należy wysłać na adres zamieszczony na stronie internetowej.

Luka Pelli zwroty są bezproblemowe. Jeżeli spełni się wymienione wyżej wymagania, można liczyć na szybki zwrot pieniędzy. Oferowana jest też wymiana towaru na inny. Trzeba jednak pamiętać o tym, że sklep online nie akceptuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt zwrotu towaru ponosi w takim przypadku klient.

Nadaj zwrot do Luka Pelli za pomocą rozwiązania Wygodne Zwroty.

Luka Pelli zwroty – co jeszcze warto wiedzieć?

Jeżeli klient chce wymienić kupiony produkt, powinien przede wszystkim skontaktować się z firmą. Na stronie internetowej zamieszczony jest numer telefonu(+48 884 848 200). Warto zaznaczyć, że wymiana produktu na inny model, kolor bądź rozmiar musi zostać zgłoszona nie później niż 14 dni od daty odebrania przesyłki. W innym przypadku Luka Pelli zwroty nie są przyjmowane.

Trzeba też wiedzieć, że w niektórych przypadkach nie jest możliwa reklamacja produktu. Mowa tutaj o sytuacji, kiedy ma on uszkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania. Do tego dolicza się również naturalne zużycie produktu, odbarwienie wnętrza produktu wykonanego ze skór naturalnych, powstałe pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia i nie tylko. Zwroty nie są możliwe również wtedy, gdy pojawiły się uszkodzenia lub odbarwienia powstałe wskutek niewłaściwej pielęgnacji lub czyszczenia produktów wykonanych z naturalnych skór i futer.

Bezproblemowe zwroty towaru

Sklep online Luka-Pelli dba o zadowolenie swoich klientów i stara się zapewnić możliwość zwrotu oraz wymiany odzieży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego. Towar może zostać oddany tylko pod warunkami wymienionymi wyżej. W celu pełnego zrozumienia dobrze dokładniej omówić niektóre z powyższych przypadków. Okazuje się, że produkty mające szkodzenia mechaniczne wynikłe z niewłaściwego użytkowania nie są objęte reklamacją, ponieważ są to skutki nieodpowiedniego korzystania z towaru, które nie można przypisać wadzie produktu.

Podobnie naturalne zużycie produktu jest zjawiskiem nieuniknionym w przypadku regularnego użytkowania, dlatego również nie podlega reklamacji. Jeżeli jednak towar jest w nienaruszonym stanie i został oddany przed upływem dwóch tygodni, można liczyć na bezproblemowy zwrot pieniędzy. Oferowana jest też wymiana towaru na inny. Wszystko odbywa się sprawnie. Jeżeli celem jest oddanie produktu, najlepiej będzie skontaktować się z obsługą klienta. Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej: https://luka-pelli.pl/wymiany-i-zwroty/.

Redakcja ociasteczkach.pl